Menu
Licznik odwiedzin
Dzisiaj: 5
W tym miesiącu: 734
Wszystkich: 200146
Łączysz się z
Twój komputer:
ec2-44-222-149-13.compute-1.amazonaws.com (44.222.149.13)

Nasze usługi są oferowane wg poniższych zasad:

JAWNOŚĆ

Jeżeli coś nie działa, nie ukrywamy tego. Każda awaria jest opisywana na stronie naszego portalu wewnętrznego razem z wyjaśnieniem przyczyn awarii lub przerw. Nie ukrywamy, że coś mogło nie działać. Drobne awarie mogą zdarzyć się każdemu.

MONITORING

  1. Posiadamy pełny monitoring naszych urządzeń.

  2. Wszystkie urządzenia aktywne w naszej sieci są stale monitorowane. Co 5 minut odpytywane są urządzenia w całej sieci (ping) i wyniki są prezentowane na naszej stronie zarządzania siecią. Do strony mają stały dostęp pracownicy firmy i są w stanie wychwycić w krótkim czasie potencjalnie uszkodzenia.

  3. Główne połączenia są monitorowane w zakresie potencjalnych strat pakietów (testy wykonywane są co minutę).

  4. Łącza dostępowe są monitorowane co minutę z serwerów zewnętrznych - każda jakakolwiek przerwa jest natychmiast wychwytywana i administratorzy są powiadamiani zarówno e-mailem jak i sms-em.

  5. Monitorowane są najpopularniejsze rodzaje wirusów w naszej sieci. W momencie wykrycia z jakiegoś komputera w sieci np. paru tysiącu prób połączeń do nieistniejących komputerów w sieci lub np. wysyłki paru tysięcy e-maili do często nieistniejących adresów - administrator jest powiadamiany o tym fakcie automatycznie i pracownicy firmy wykonują telefon do Klienta z prośbą o usunięcie wirusa lub informują Klienta przez komunikat na stronie www.

DBAŁOŚĆ O STANDARDY

Dbamy, żeby nasze usługi były zgodne ze standardami internetowymi. Dotyczy to m.in. dbania o takie rzeczy jak poprawne wpisy revDNS.

OBSŁUGA KLIENTA

  1. Nasze biuro jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. W tych godzinach można zadzwonić na numery stacjonarne lub po prostu przyjść.

  2. Po godzinach pracy biura dostępny jest także administrator pod numerem komórkowym, który zawsze służy pomocą.

  3. Dokładamy wszelkich starań, aby Klient został obsłużony poprawnie, tj. otrzymał wszelkie informacje i pomoc, jakiej potrzebuje.

PRACOWNICY

  1. Nasi pracownicy to fachowcy z doświadczeniem w zakresie sieci komputerowych, a równocześnie osoby z wyższym wykształceniem w dziedzinie informatyki.

  2. Nie zatrudniamy przygodnych osób, jak również osób, o których wiemy, że pracują u nas czasowo - staramy się zapewnić naszym pracownikom możliwości rozwoju i stabilności pracy.

JAKOŚĆ TECHNICZNA

  1. Nasze serwery i routery znajdują się w klimatyzowanej serwerowni, która posiada podłączenie elektryczne z dwóch niezależnych podstacji elektrycznych.

  2. Posiadamy całą konieczną infrastrukturę dla świadczenia niezawodnego dostępu do internetu - własny serwer proxy, własne serwery DNS, własny serwer news.

  3. Wszystkie nasze serwery i routery posiadają dyski połączone w macierze RAID.

JAKOŚĆ ŁĄCZ ZEWNĘTRZNYCH

  1. Jako pierwszy z komercyjnych dostawców internetu w Częstochowie posiadamy łącze wysokiej przepustowości od firmy Exatel oraz 3S S.A..

  2. Jako nieliczni z dostawców częstochowskich mamy od kilku lat własną adresację ASN oraz uruchomiony pełny routing BGP-4.

JAKOŚĆ ŁĄCZ MAN

  1. Technika podłączenia do sieci jest zależna od konkretnych warunków. Podłączamy Klientów zarówno na radioliniach wysokich częstotliwości, na modemach VDSL oraz tam, gdzie się da kładziemy własne światłowody. Podłączamy Klientów indywidualnych również w technologii tzw. "radiówki" na częstotliwości 5 GHz, ale tylko w rejonach, gdzie mamy pewność, że połączenia takie będą działać stabilnie.

  2. W celu zapewnienia najwyższej jakości, nasza sieć wykorzystuje również priorytetowanie usług, tj. mamy specjalne łącze wydzielone dla celów gier on-line. Dzięki zaawansowanym regułom routingu i kolejkowania możemy z jednej strony zapewnić odpowiednie transfery podczas oglądania stron www oraz pobierania plików oraz "niskie pingi" dla gier on-line (zarówno gier tradycyjnych (CouterStrike, Diablo itp. oraz gier typu: kurnik.pl, gry.wp.pl itp). Nie oznacza to, że usługi p2p działają gorzej: standardem w naszej sieci jest bezpłatne wykonywanie przekierowania portów (m.in. dla połączeń p2p - tzw. HighID)